אודותינו

אתר מרכזיות טלפון לעסקים הוקם לאור העובדה שמרבית העסקים הקטנים והבינוניים אינם מכירים את התהליך המסודר לבחירת פתרון התקשורת ובפרט במרכזית טלפונים לעסק שלהם.

חזון החברה

אתר מרכזיות טלפון לעסקים הוקם לאור העובדה שמרבית העסקים הקטנים והבינוניים אינם מכירים את התהליך המסודר לבחירת פתרון תקשורת ובפרט מרכזית טלפונים לעסק שלהם. במרבית המקרים העסקים הקטנים ללא ייעוץ מתאים, בוחרים במרכזית טלפונים שאינה עונה על הצרכים התפעולים שלהם הקיימים ולגידול העתידי הצפוי בעסק, למצבי עבודה שונים (שירות יום/לילה, חגים, ניידות, עבודה מהבית ועוד ועוד).
בנוסף, מרבית בעלי העסקים אינם מכירים את ההבדלים המשמעותיים מבין פתרונות סנטריקסמרכזיות IPמרכזיה וירטואליתמרכזיות אסטריסק בקוד פתוח או מרכזיות בזק?

בעל עסק קטן או בינוני ?

האתר הזה יעזור לכם לעשות סדר, למציאת הפתרון האופטימלי למרכזית טלפונים המותאמת לעסק שלכם הן מבחינה תפעולית והן מבחינת עלויות כספיות (בחירת מודל של השקעה חד פעמית או בתשלום שוטף חודשי בשיטת מיקור חוץ).

במאמרים שפרסמנו גם  בגלובס  |  TelecomNews  |  TheNewCom חשפנו רק חלק קטן מהשיטות שלפיהן מומלץ לפעול היום להשגת חיסכון משמעותי בהוצאות התקשורת, וזאת בעקבות השינויים בשוק והתחרות בשוק התקשורת.

גיבוי מחשוב ענן

בנוסף, אני ממליץ לכם לקרוא מאמרים רבים שפרסמנו באתר YNET :

"השיטות של חברות הסלולר להגדלת החשבונית"

"8 טעויות נפוצות בחתימה על הסכם סלולר לעסקים"

"חטפתם הלם מחשבון הסלולר? כך תקדימו תרופה"

"כל הצעדים לפני התנתקות מספק הסלולר שלכם"

"שירותי תקשורת משולבים: נערכים לשינוי בענף"

בונוס מיוחד ל 100 נרשמים ראשונים לאתר בלבד:

נמאס לך לחפש ספק מרכזית טלפונים, השאירו פרטים וקבלו הצעות מחיר ויעוץ טלפוני בחינם!

מי אנחנו

אנחנו נציע רק פתרון תקשורת שיתאים לכם (לא נמכור לכם ציוד שאתם לא צריכים). אנחנו ממליצים על הפתרונות הטובים ביותר המוצעים בשוק. אצלנו תקבלו ייעוץ ממהנדסי תקשורת בעלי מעל ל-20 שנות ניסיון. השם שלנו חשוב יותר מאשר לעשות מכירה חד-פעמית.

מיכאל פנחס

מומחה בתחום התקשורת והמחשוב

מיכאל פנחס מהנדס תקשורת ומחבר המדריך לפתרונות תקשורת ומחשוב ענן לעסקים ולרכישת מרכזיות טלפון לעסקים, מומחה בתחום התקשורת והמחשוב לעסקים מאז שנת 1991.

לאחר 20 שנה של פעילות במסגרת תפקידי כסמנכ"ל הנדסה וטכנולוגיות באחד מחברת הייעוץ הגדולות בשוק, בהם סיפקתי שירותי ייעוץ לעסקים הגדולים במשק כולל למשרדי ממשלה, משרד הביטחון, צה"ל, בנקים, חברות תעשייה ושירותים בכל המגזרים במשק בתחומי מערכות התקשורת והמחשוב, החלטתי להקים את אתר טלקום אקספרט ואת המדריך לרכישת מרכזיות טלפון לעסקים שמיועד בעקר לעסקים קטנים ובינוניים שבדרך כלל אינם שוכרים אנשי מקצוע בתחומים אלו.

באתרים הנ"ל יש מידע רב ומקיף כולל טיפים מעשיים כיצד ניתן בקלות וללא מאמץ לחסוך בעלויות התקשורת בכל עסק ובכל סדר גודל.

יורם אורזך

מהנדס מהטכניון

יורם אורזך מהנדס מהטכניון .B.Sc בעל ניסיון של מעל 25 שנה בתחום תכנון וניהול פרויקטים, רשתות LAN / WAN, רשתות תקשורת ציבוריות, – SDH/MPLS/Carrierr Ethernet, מערכות שו"ב – HPOV ,NNM/IMC, Solarwinds Orion, Cisco Works / Prime רשתות תקשורת קוויות וסלולאריות (Core), תכנון רשתות – רשתות נתונים, רשתות ציבוריות, מרכזי מחשוב (Data Centers), איתור תקלות ברשתות תקשורת (Wireshark וכלים נוספים).

פרסומים:

אבי וייס

מהנדס תקשורת .M.Sc, עורך ראשי של אתר TelecomNews

אבי וייס, מהנדס תקשורת .M.Sc, עורך ראשי של אתרTelecomNews, בעל ניסיון רב של מעל 35 שנה בתחום מערכות התקשורת, במתן ייעוץ אסטרטגי לחברות בינלאומיות, לחברות הגדולות במשק הישראלי, לעסקים, לחברות הזנק ולארגונים ציבוריים. 

עריכת מחקרים בתחומי הטלקום השונים. 

ניהול והנחיית אירועים וועידות מקצועיות בתחומי ההיי-טק והתקשורת, מתן הרצאות בכנסים וניהול מועדון מנהלי תקשורת במשך למעלה מעשור.

עיתונות: פרסום אלפי ידיעות, טורים, כתבות ומאמרים מקצועיים במשך כ-2 עשורים בכל תחומי התקשורת, המחשוב, האינטרנט והטכנולוגיות. כתב בכיר בקבוצות "מדיום", "פי.סי. מדיה" ו"טכנולוגיות", כתב בכיר ועורך של מגזינים שונים בתחומי הטלקום וה-IT בקבוצת "אנשים ומחשבים" במשך כ-12 שנים ועורך באתר TheCom העצמאי במשך כ-6 שנים (עד תחילת 2013).

רונן רוזנשטיין

מומחה בתחום תקשורת טלפוניה, מערכות Contact Centers (מוקדי שירות ומכירה) ומערכות וידאו

רונן רוזנשטיין – בעל תואר מהנדס חשמל ואלקטרוניקה ולימודי MBA במנהל עסקים, מעל 24 שנות ניסיון בתחומי התקשורת השונים.

מומחה בתחום תקשורת טלפוניה, מערכות Contact Centers (מוקדי שירות ומכירה) ומערכות וידאו. במסגרת שנותיי בתחום, ניהלתי מספר רב של פרויקטים בתחומי התקשורת השונים בארגוני Enterprise שונים ומגוונים. כמו כן, במסגרת עבודתי רבת השנים בחברות כמו סיסקו, טלרד, בינת תקשורת ומלם-תים, עסקתי בייזום, מציאת הפתרון הנכון, בליווי וניהול של מערכות טלפוניה גדולות, מוקדי שירות לקוחות ופרויקטים בינלאומיים גדולים. מומחיותי בתחום הטלפוניה ומוקדי שירות לקוחות באה לידי ביטוי בהבנה עמוקה של צרכי הארגון, הכרת הפתרונות הנרחבים הקיימים בתחום והבאת הפתרון המתאים ביותר לארגון.

כיום כיועץ, עם ידע עמוק וניסיון רב, אני עוזר לארגונים להתמודד עם האתגרים החדשים בתחומיהתקשורת השונים.

pic2

כל פתרונות התקשורת במקום אחד

צפו במגוון הפתרונות הרחב שלנו

למה לבחור בנו

• פתרונות תקשורת ומחשוב ממוקדים ובביצוע מיידי:

אין לנו שום כוונה להיצמד אליכם בייעוץ עסקי ממושך ולמרוח שעות עבודה מיותרות ושעות נסיעה עד לעסק שלכם ולחייב אתכם באלפי שקלים בדומה ליועצים אחרים או "מאמנים עסקיים". אין גם צורך לחתום איתנו על חוזה התקשרות ארוך טווח ולשלם לנו תשלום חודשי קבוע עבור השירותים שלנו. בעידן המחשוב והתקשורת לא נצטרך לחייב אתכם בשעות נסיעה וחנייה, אלא כל הממשקים בינינו יהיו באמצעות המחשב, דואר אלקטרוני, פקסימיליה (במידת הצורך) ושיחות טלפוניות. אנו ניגש ישר לדרישת הלקוח ונטפל בפתרון המתאים לעסק שלכם שיבטיח לכם חיסכון חד פעמי בהשקעה וגם בתפעול השוטף. מייד לאחר הסיוע שלנו תוכלו ליישם את ההמלצות ולהתחיל לחסוך בהוצאות התקשורת והמחשוב של העסק שלכם.

• אנו לא דורשים התחייבות כלשהי!

חשוב לנו להדגיש שאצלנו אנו מציעים את השירותים שלנו לעסקים במודל של התקשרות ללא "חתונה קתולית" וללא התחייבות לתקופת התקשרות מינימאלית, וזאת מסיבה פשוטה שאנו בטוחים שהמומחים שלנו יחסכו לכם בעלויות התקשורת והמחשוב של העסק שלכם והדרישה לפעילויות נוספות שלנו לחיסכון בהוצאות התקשורת והמחשוב של העסק שלכם תבוא מצדכם. אנו גם לא מחזיקים משרדים יקרים, אין לנו אנשי מכירות, אין לנו הוצאות רכב וחניה ולכן המחירים שלנו מאוד נמוכים להצעות אחרות שתקבלו. בנוסף, המומחים שלנו הם בעלי ניסיון של מעל 20 שנה בייעוץ לעסקים גדולים ולא ע"י מתמחים בתחום ולכן כל תהליך הבדיקה נעשה ביעילות מרבית ובלו"ז קצר ביותר.

• יש לנו ניסיון של שנים רבות של פעילות בתחום:

יש לנו מגוון של לקוחות מרוצים, גם בשוק הישראלי וגם בשוק הגלובלי – לקוחות אשר להם כבר ייצרנו ערך אמיתי הנמדד בשיפור ושדרוג מערך התקשורת והמחשוב של העסק תוך חיסכון בהוצאות השוטפות. תוכלו לראות באתר שלנו רשימה חלקית של הלקוחות שלנו, ונשמח לספר לכם עוד ולחלוק עמכם סיפורי הצלחה.

• המחירים שלנו ידועים מראש:

אנחנו מציעים תוצרים מוגדרים, עם לוחות זמנים ידועים למסירה, בעלות קבועה וידועה מראש.

אצלנו לא תמצאו עלויות נסתרות או הפתעות נוספות לאחר ביצוע ההזמנה של אחד מהשירותים שלנו. לכל שירות שלנו מצוין מחיר באתר וזה בדיוק מה שתצטרכו לשלם בתוספת מע"מ כחוק. אם בסוף התהליך לא תהיה שביעות רצון מצדכם מעבודתנו ולא יושג חיסכון, נחזיר לכם את כל הכסף ששולם בלי לשאול שאלות וללא התניות.

אתם תקבלו מאתנו פתרון מלא – כל מה שצריך על מנת לייצר עבורכם פתרון תקשורת ומחשוב עפ"י צרכי העסק שלכם תוך חיסכון מיידי בעלויות.

שירות מקיף

מספקים שירות איכותי ברמה גבוהה במחירים הנמוכים ביותר בשוק

משווקים מורשים​

אנחנו שותפים עסקיים של ספקי תקשורת ומחשוב מובילים בשוק הישראלי.

הסמכות רלוונטיות

מגוון רחב של הסמכות בתחומי מערכות תקשורת ומחשוב.

אחריות וביטוח

אחריות ושירות ברמה גבוהה ממהנדסי תקשורת כולל SLA - Sevice Level Egreement

10 דברים טובים שמרכזיית טלפון אופטימלית עושה לעסק שלך

Telecom Experts מעסיקה מהנדסי תקשורת מומחים בעלי ניסיון רב (מעל 20 שנה) בייעוץ לעסקים גדולים באפיון, תכנון, הקמה ותפעול שוטף של מערכות תקשורת ומחשוב לעסקים. המהנדסים המומחים שלנו יחסכו לכם זמן ועלויות רכש ותפעול שוטף של מערך התקשורת והמחשוב של העסקים שלכם.

מרבית החברות העסקיות משקיעות כסף רב בשנה על תקשורת ובכך תורמות לגידול בהכנסות ספקיות התקשורת, הסלולר והמחשוב, וזאת למרות פתיחת שוק התקשורת לתחרות וההזדמנויות הרבות הקיימות כיום בשוק להוזלת עלויות. השליטה בהוצאות התקשורת והמחשוב אינה משימה קלה או קצרה, והיא דורשת מומחיות כמו כל תחום מקצועי. העברת הטיפול בהוצאות התקשורת והמחשוב למומחים בתחום היא הדרך המתאימה להתמודד עם הבעיה. לקוחותינו שהפנימו מסר זה מצליחים להגיע, מידי כל חודש ושנה, לחסכונות בהיקפים עצומים בהוצאות התקשורת והמחשוב שלהם.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn