מרכזיות סיסקו – Cisco – סקירה טכנית לעסקים


מרכזיות IP של סיסקו

 

איזו מרכזית IP מומלץ לרכוש לעסק? שחקן בולט בשוק הוא מרכזיות ip של סיסקו.

השאלה הנותרת: איך בוחרים בפתרון המתאים לצרכי העסק? 

מרכזיות IP של סיסקו – סקירה כללית

כיום, קו מוצרי סיסקו נתמך ע"י כל האינטגרטורים הגדולים לטלפוניה לעסקים, ובראשם בזק בינלאומי. היתרון הגדול של מוצרי הטלפוניה של סיסקו הוא, שהם מספקים "פתרון כולל", שמאפשר לכל עסק לבחור את מרכיבי הפתרון הנדרשים לו.

מרכזיות ip של סיסקו

מרכזיות ip של סיסקו

הפתרון המוביל של סיסקו קרוי Call Manager. המדובר במרכזיה המתאימה לכל סוג עסק, ‏מעסק קטן עם 10 ‏משתמשים ועד עסקים גדולים עם 30,000 ‏משתמשים למרכזיה אחת. ‏על ‏מנת להציע שרידות גבוהה, ‏ניתן לחבר מספר מרכזיות וליצור קבוצה. ‏בנוסף, ‏נתבי סיסקו התומכים ב- Voice ‏כוללים גם חלק מתוכנת המרכזיה, ‏כדי להציע שרידות ברמת כל סניף, ‏במידה וסניף זה נתמך על ידי ה- Call Manager ‏במשרדים הראשיים.

כל הפתרונות של סיסקו כוללים בתוכם יכולת של Converged Networks ("רשת ממוזגת") המכונה גם UC (ר"ת: Unified Communications), שיש בה כל המרכיבים של עבודה קבוצתית ותקשורת מתקדמת (לרבות "נוכחות", מסרים מיידים, קישור לכלי עבודה ארגוניים ובראשם האאוטלוק, התממשקות עם יישומים חיצוניים לשיפור ניהול הידע הפנימי של הארגון, כגון: Microsoft CRM, Salesforce.com ועוד). לסיסקו שפע של פתרונות נלווים המתממשקים למרכזיה הארגונית בצורה שקופה, החל מ- WebEx לעבודה קבוצתית ורשת חברתית בארגון, דרך מערכות מחשוב מאוחד – Cisco UCS, נתבי אלחוט, מצלמות רשת ואבטחה מסוגים שונים וכלה במוצרי Telepresence לשיחות ועידה בווידיאו של מנהלים ובעלי תפקידים המוצגים על מסכי ענק.

כל הפתרונות של סיסקו מבוססים על פרוטוקול ה- SIP. אולם, שימוש במוצרים, שאינם של סיסקו (למשל טלפוני הקצה), יוביל לבעיות של חוסר תאימות ואי יכולת לנצל את כל היכולות שיש במרכזיה של סיסקו.

יש בשוק דגמים נוספים של מרכזיות סיסקו, למשל Cisco UC-500. מרכזיית UC-500 היא מערכת תקשורת מאוחדת מלאה (UC), שפיתחה חברת סיסקו במיוחד עבור לקוחות עסקיים קטנים ובינוניים (SMB). המערכת מאחדת שירותי טלפוניית IP, וידאו, ניידות, שירותי מסרים מאוחדים (Unified Messaging), קישוריות לרשת הפנימית והחיצונית (WAN, LAN) אבטחת מידע (Firewall, VPN) ורשת אלחוטית מאובטחת (Wireless LAN). כל הרישיונות כלולים כחלק אינטגראלי מהמוצר ללא עלויות חבויות של רישיונות עבור טלפונים, מנויים, תא קולי, ממשקים או שירותים אחרים. למרות התחכום הרב של המערכת, השימוש בה פשוט ומתבצע באמצעות ממשק WEB גרפי וקל לתפעול. המרכזיה מבוססת על תוכנת Communications Manager Express ותומכת בשירותי טלפוניה מתקדמים, החל מהעברת שיחה וחניית שיחה, ועד שיחות ועידה, Click to Dial מתוך אפליקציות. ניתן להתקין אותה עם 8, 16, 32 או 48 שלוחות IP, לצד 4 חיבורים מובנים לטלפונים אנלוגיים או פקסים.

מרכזיות IP של סיסקו CISCO – סכום

בבחירת מרכזיה לעסק יש להשקיע מחשבה ולקבל החלטות רק לאחר הבנת הצרכים של בעל העסק. מומלץ לבחון את החלופות השונות הקיימות כיום בתחום מרכזיות IP לעסקים, שהן רבות, ולקבל החלטה המבוססת על ניתוח צרכים מול החלופות הקיימות בשוק. אנו, בכל מקרה, עומדים לרשותכם לסייע בבחינת החלופות השונות, הצגת יתרונות וחסרונות של כל חלופה, על מנת שתבחרו בחלופה האופטימלית מבחינתכם.

 

 נמאס לך לחפש מרכזיית טלפון לעסק? – לחץ כאן וקבל ייעוץ ובונוס חינם.

  לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

אם הקו תפוס, תתקשרו שוב או השאירו הודעה ואחזור אליכם בהקדם.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (2 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +2 (from 2 votes)
מרכזיות סיסקו - Cisco – סקירה טכנית לעסקים, 10.0 out of 10 based on 2 ratings