כל מה שרצית לדעת על מיקור חוץ של שירותי טלפוניה עסקיים.

מיקור חוץ שירותי טלפוניה לעסקים:

בשנים האחרונות שירות של מיקור חוץ בעסקים עסקיים צבר תאוצה והחלה אף תחרות בין המפעילים השונים. מהו למעשה מיקור חוץ של שירותי טלפוניה עסקיים? עד כמה באמת השירות הינו יעיל וטוב? ומה הוא נותן בעצם?

שירות טלפוניה לעסק במיקור חוץ (Outsourcing), או בשמו המקצועי – IP Centrex, הוא למעשה שירות טלפוניה המצוי מחוץ לעסק, כלומר טלפוניה המנוהלת מרחוק – ניתן להפעיל מרכזית טלפונים בעסק ללא צורך בקניית מרכזייה. שירותים אלו ניתנים בישראל ע"י מספר חברות תקשורת שונות, וישנן חברות נוספות המתעתדות להיכנס לשוק.

שירות טלפוניה במיקור חוץ היא כיום שירות המבוסס על תוכנה עם מתגים קטנים עד בינוניים, הנותנים שירותי טלפוניה לעסקים. בעצם זוהי מרכזיה חכמה ומתקדמת המופעלת בטכנולוגיית IP, מהווה תחליף מלא למרכזיה בעסק ומאפשרת יעילות עסקית אשר לא הייתה קיימת בעבר. מיקור חוץ של שירותי טלפוניה עסקיים מבטיח כי המרכזיה ושירותיה הנלווים, יהיו דרך קבע בקדמת הטכנולוגיה ויאפשרו מגוון תוכנות המתאימות לדרישות המתפתחות של העסק, וכל זאת בעלות חודשים קבועה וידועה מראש.

ספקי אינטרנט - השוואת מחירים

חשוב לדעת כי זמינותו של השירות תלוי בקווי התקשורת עליהם הוא עובד. על כן, חשוב לבחור ספק שירות במיקור חוץ אשר לו יכולות תמיכה טכנית ברמה בוהה, וכן רמת שרידות של רשתות התקשורת של הספק תהיה גבוהה אף היא.

המרכזיה עצמה נמצאת במרכזית ספק התקשורת, כאשר ציוד התקשורת הוא ציוד איכותי וברמה גבוהה. הלקוח עצמו יכול לקבל גישה למרכזיה שלו דרך ממשק ווב (Web), ולבצע שינויים ברמת השירותים, שינוי שלוחות או פרמטרים, שינוי בהרכב השירותים ושינויים נוספים אשר הוא מעוניין לבצע מרחוק.

מיקור חוץ של שירותי טלפוני עסקיים מתאימים היום לכל עסק כמעט, מקטן ועד גדול. בעסקים גדולים בהם קיימת מרכזייה, ניתן לשלב את המרכזייה עם שירותי טלפוניה במיקור חוץ (למשל לחבר את הסניפים השונים בשירותי מיקור חוץ אל המרכזייה הראשית בסניף המרכזי).

חסרונותיו ויתרונותיו של מיקור חוץ של שירותי טלפוניה עסקיים:

יתרונות מרכזיות טלפון במיקור חוץ:

  • אין עלויות של ציוד לעסק.
  • קיימת גמישות לצורכי הלקוח המשתנים.
  • מחיר חודשי נוח וזול יחסית, קבוע וידוע מראש.
  • יכולת הגדלה או הקטנה ללא כל מגבלה.
  • מעבר מהיר וחלק מהעולם הישן לעולם החדש של ה IP.
  • לא קיימות עלויות שדרוגים ועדכוני תוכנה של המערכת.
  • אין כבילות לספק ציוד קצה (טלפונים, טלפוני תוכנה, טלפונים משולבים מצלמות, מוצרי רשת ייעודיים, טלפוני IP ועוד) אחד.

חסרונות מרכזיות טלפון במיקור חוץ:

  • אינו מתאים לשימוש למוקד שירות טלפוני לעסקים או לאפליקציות טלפוניה מורכבות.
  • מגוון היכולות של הטלפוניה במיקור חוץ מצומצם יחסית והיקף התכונות זעיר יותר מאשר מרכזייה המותקנת בעסק.
  • כבילות לספק תקשורת אחד.
  • לא תמיד צולח שילוב של אפליקציות IP נוספות אם רוצים להוסיפן למערכת.

עם התקדמות הטכנולוגיה, עוד ועוד בתי עסק בוחרים ב מיקור חוץ של שירותי טלפוניה עסקיים, כמרכזיה הטלפונית של העסק שלהם, על פני רכישת מרכזייה לעסק. יחד עם זאת, לפני שפונים לרכישת מיקור חוץ של שירותי טלפוניה עסקיים, חשוב לקבל ייעוץ והכוונה בנושא, וכן לברר עלויות והטבות אצל הספקים השונים.

לקבלת הצעות מחיר מספקי מרכזיות טלפון במיקור חוץ בחינם לחץ כאן!

לשיחה אישית ומיידית עם מהנדס תקשורת מיכאל פנחס חייג/י: 077-8123111

אם הקו תפוס, תתקשרו שוב או השאירו הודעה ואחזור אליכם בהקדם.

סקירת ווידאו:

Virtual PBX and VoIP

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.0/10 (5 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
כל מה שרצית לדעת על מיקור חוץ של שירותי טלפוניה עסקיים., 9.0 out of 10 based on 5 ratings
פורסם בקטגוריה מרכזיות טלפון במיקור חוץ, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *