סקירה של טלפוני IP התומכים ב- Skype for Business ו- Microsoft Teams!

סקירה של טלפוני IP התומכים ב- Skype for Business ו- Microsoft Teams! (מידע חדש וטיפים)

טלפוני IP התומכים ב- Skype for Business ו- Microsoft Teams

סקירה של טלפוני IP התומכים ב- Skype for Business
ו-
Microsoft Teams!

 

תקציר:
  • אחד השירותים הכי פופולריים כיום בתחום ה-SMB וה-SME הוא שירות סקייפ לעסקים, שמתחיל להיות מוחלף במערכת מיקרוסופט Teams.
  • חברת מיקרוסופט מרחיבה כל הזמן את היכולות של מערכות התקשורת, הטלפוניה ו"העבודה הקבוצתית" שלה. אולם, כדי למצות את היכולות החדשות יש צורך במוצרי קצה (ובמיוחד טלפוני IP) המסוגלים לספק חוויה מלאה למשתמשים.
  • האם הפתרונות החדשים של אודיוקודס AudioCodes הישראלית הם הפתרונות המתאימים ללקוחות העסקיים של מיקרוסופט?

 

שירות Microsoft Team הופך לפלטפורמת הטלפוניה העסקית המובילה מ-2019 והלאה ומערכת זו תחליף כמה מערכות עסקיות של מיקרוסופט ובכלל זה את מערכת סקייפ לעסקים (Skype for Business).

בשנת 2018 הוסיפה מיקרוסופט מגוון כלים משלימים לחבילות התוכנה העסקיות שלה, כשהחבילה של אופיס 365 היא הפופולרית ביותר במגזר ה-SoHo, ה-SMB וה-SME ובין השירותים והמערכות החדשות נכלל שירות Microsoft Teams (שירות לעבודה קבוצתית בצ'אטים ובצ'אטבוטים) המצטרף לכלי הפופולרי Yammer, שמספק בעיקר יכולות של עבודה קבוצתית ותקשורת יעילה פנים ארגונית. למעשה, מערכת Yammer היא פלטפורמה של רשת חברתית פרטית ומאובטחת לעסקים, וכל עסק יכול להתאים את הפלטפורמה לצרכיו.

מערכת נוספת, שנוספה בשנת 2018 לחבילה הזו, היא Meeting Room Systems. זו מערכת All-In-One המספקת שליטה וניהול של חדרי ישיבות בענן, בעיקר באמצעות טאבלט, עם יכולת לחבר לדיון בקול או בווידיאו, כל מחזיק בכל מכשיר קצה המחובר לאינטרנט, שנמצא בכל מקום בעולם.

כדי לנצל את כל היכולות המתקדמות הללו יש צורך במערכות חומרה (בעיקר הכוונה לטלפוני קצה בעסקים: טלפוני IP), מערכות המסוגלות לנצל את כל היכולות החדשות הללו במלואן. כאן נכנסת לתמונה השותפות ההדוקה, שנבנתה במשך שנים, בין מיקרוסופט לחברת אודיוקודס הישראלית. יודגש, שכל מוצרי אודיוקודס כבר מוכנים למעבר למערכת Teams.

 

לעסק חדש, שנכנס לתחום הטלפוניה העסקית, מומלץ לדלג ישירות למערכת Teams. לעסק, שיש לו כבר מערכת סקייפ לעסקים, מומלץ להתחיל לבדוק את תהליכי המעבר למערכת  Team ולהתנסות בשימוש במערכת הזו, במיוחד כשהגרסה הבסיסית שלה היא עדיין חינמית.  

 

טלפוני IP התומכים ב- Skype for Business ו- Microsoft Teams

 

דגמים חדשים של טלפוני IP חכמים – Skype For Business מבית אודיוקודס:

 

  • דגמים חדשים בסדרת 400HD. הסדרה הזו כוללת טלפונים במגוון יכולות ומחירים, החל מ-405HD, ודרך ,420HD 430HD, 440HD. הטלפון הבסיסי הזול ביותר הוא 405HD עם מסך קטן אבל יש לו את כל היכולות של סקייפ לעסקים, חיבור גיגה-אתרנט, חיבור לאוזניות, תמיכה ב-PoE (חשמל על כבל האתרנט) ועוד. מחירו בשוק כ-150 דולרים. הדגם הפופולרי הוא 420HD, עם תמיכה ב-2 קווים ו-8 שיחות בו זמנית על כל קו, ומחירו בשוק כ-150 דולרים. בקצה העליון יש את 440HD במחיר של כ-180 דולרים, עם תמיכה ב-6 קווים עם 8 שיחות בו זמנית על כל קו. כל המוצרים בסדרה הזו נבנו ללא מסך מגע צבעוני, כדי שיהיו זולים (יחסית) לעסקים המשתמשים במערכות מיקרוסופט (365 וסקייפ לעסקים, שמוחלף ע"י Teams).
  • מכשיר אודיוקודס דגם 450HD IP Phone. זה הדגם הבסיסי בקו החדש של טלפוני IP החכמים המותאם באופן מלא ליכולות החדשות של סקייפ לעסקים (וגם של Teams) מבית מיקרוסופט המופעלים בענן של מיקרוסופט Azure (או בכל ענן פרטי או ציבורי אחר, שהותאם לדרישות של מיקרוסופט). המכשיר משתלב היטב במערכת הניהול של אודיוקודס לעסקים AudioCodes Managed IP Phones, מערכת המנהלת את "מחזור החיים" של המוצרים של אודיוקודס ומספקת שילוב שלהם במערכות "עבודה קבוצתית" ו"תקשורת אחודה" (UC) ובמערכות של מוקדי שירות לקוחות. המכשיר כולל מסך מגע צבעוני של 5 אינץ', יכולת לספק קישור לעד 5 קווים ועד 2 שיחות במקביל, יכולת של חיוג קולי, חיבור לרשת בגיגה-ביט אתרנט, 2 יציאות USB לאזניות או מערכות ראש (למוקדנים), איכות קול HD, תמיכה בהזנת זרם ב-PoE (ר"ת: Power over Ethernet), מערכת הגנה מובנית, תמיכה במגוון שפות כולל עברית ועוד. המחיר של המוצר: כ-360 דולרים. אודיוקודס מספקת אחריות לרוכשי המוצר הזה, עם יכולת להחזרת המוצר ללא שאלות, תוך זיכוי כספי מלא, עד סוף יוני 2020.
  • מכשיר אודיוקודס דגם 445HD IP Phone. זה הדגם בין החדישים והמתקדמים של אודיוקודס. המכשיר כולל מסך מגע צבעוני של 4.3 אינץ' ואותן תכונות הנמצאות במכשיר הקודם עם התוספות הבאות: מערכת Microsoft Teams כבר מוטמעת במכשיר בנוסף למערכת סקייפ לעסקים, התאמה מלאה למערכת AudioCodes One Voice Operations Center, שהיא מערכת מתקדמת לניהול מוקדי שירות. כך, שהמכשיר הזה מאוד מתאים למוקדי שירות מכל סוג. למכשיר הזה יש צג נוסף צדדי מצידו הימני, צג צבעוני צר וארוך (לאורך כל הטלפון), שעליו ניתן להכניס את כל החיוגים המהירים או כל פקודה אחרת, שמעוניינים לבצע בלחיצה הכפתור, וליד הצג הזה, תמיכה באיכויות קול משופרות Microsoft's wideband SILK codec, כולל יכולת חיוג קולי מתקדמת ללא כל הקשה על המסך, יכולת הקלטת שיחות בענן, יכולת חיבור אוזניות ומערכות ראש בבלוטוס' ועוד. המחיר של המכשיר כ-300 דולרים.
  • פלטפורמת אודיוקודס לניהול חדרי ישיבות: AudioCodes Huddle Room Solution. מדובר במערכת המיועדת לחדרי ישיבות בעסקים קטנים בינוניים עד גדולים ללא צורך בכל שרת ניהול מקומי נפרד, שמגיעה ביחד עם מספר דגמים של טלפוני IP חכמים (אפשר לבחור למשל בין דגם 450HD לדגם 445HD), טלפונים המכילים בתוכם את כל היכולות החדשות של סקייפ לעסקים ו-Teams.
  • אודיוקודס מציעה פתרון תקשורת בשם CloudBond 365 לסקייפ (Skype) לעסקים, עם הכנה מלאה למעבר ל-Teams. הפתרון הזה, שמיועד לספקי שירותי תקשורת ולארגונים, מאפשר מעבר חלק ל-Microsoft’s Cloud PBX לצד מינוף ההשקעות הקיימות ב-SIP Trunking ו-PSTN.
  • One Voice for Microsoft 365 – מערכת ל"תקשורת אחודה" המחברת כל מכשיר קצה תומך SIP (גם לא מבית אודיוקודס), כדי שיוכל לפעול מהענן של מיקרוסופט. המערכת כוללת בתוכה תמיכה ב-Teams וכוללת מספר רב של מודולים לפי בחירת הלקוח ולפי צרכיו המתפתחים. כל מוצרי הקצה של אודיוקודס (כול מערכות הגנה – SBC, מערכות הקלטה, מערכות זיהוי דיבור וכיו"ב) מתחברות באופן שוקף לתשתית הזו.
  • פתרון חדש נוסף של אודיוקודס הוא AudioCodes Voice.AI, שירותי קול מבוססי בינה מלאכותית לעסקים וארגונים, שמאפשרים "עבודה קבוצתית" מבוססת זיהוי קול, הקלטת קול וניתוח המשמעויות של הקול בבינה מלאכותית. כך, שהפעילות העסקית הופכת לכמעט אוטומטית לחלוטין. המערכת הזו מצטרפת בעיקר מעל פתרון קודם ומתקדם של חברת אודיוקודס לתחום ההקלטות החכמות בשם: SmartTAP 360⁰.

 

המטרה של אודיוקודס היא להפוך את כל התקשורת העסקית בכל האפיקים והערוצים, למבוססת על זיהוי דיבור, תוך חיבור לכל סוגי הטלפונים הנייחים והניידים, לרשתות חברתיות, לאפליקציות עסקיות, לדואר האלקטרוני ועוד.

 

טלפוני IP התומכים ב- Skype for Business ו- Microsoft Teams

 

תשובות קצרות לשאלות נפוצות:

 

  1.  למה צריך טלפוני IP חכמים לעסקים?

עולם התקשורת והטלפוניה העסקית מתפתח מהר והלקוחות לא מוכנים להסתפק היום בטלפוניה הישנה ובמערכות הישנות, כשביד יש להם סמארטפונים מתקדמים עם יכולות מולטימדיה ושיחות חברתיות. לכן, יש תהליך די מהיר בארץ (כמו שהתרחש בכל העולם) של מעבר לשירותי ענן.

 

כדי שהטלפוניה העסקית תחובר לענן וליכולות החדשות, נולד הצורך בטלפוני IP  חכמים, עם מסכים מגע צבעוניים, שמתאימים להרגלי השימוש של כל אחד בסמארטפון שלו, אבל על שולחן העבודה המשרדי.

 

רוב השוק העסקי בישראל (ובמדינות רבות בעולם) בוחר במיקרוסופט. הסיבה המרכזית: החיבור ההדוק, הנוח והשקוף בענן, בין מערכות העסקיות (אופיס 365) למערכות התקשורת והטלפוניה (סקייפ לעסקים ו-Teams), הדוא"ל (אאוטלוק) והעבודה הקבוצתית.

 

  1. האם יש עוד טלפוני IP חכמים תואמים סקייפ לעסקים ו-Teams מבית אודיוקודס?

בהחלט: הטבלה הבאה מרכזת את כל קו סדרת טלפוני ה-IP  החכמים מבית אודיוקודס, רובם כבר מוכנים ותואמים ל-Teams בנוסף לתאימות לסקייפ לעסקים:

AudioCodes IP-Phones

  1. מה משותף לכל הטלפונים הללו?

כמעט לכל הטלפונים בטבלה לעיל יש כמה תכונות משותפות: איכות קול ברמת HD, שתי יציאות גיגה-אתרנט, כפתור ייעודי להעברת שיחה, אפשרות לחיבור חשמל על אתרנט (PoE), יכולת "נוכחות" (כלומר: האם המחזיק במכשיר זמין לענות, אם לאו), קלות הפעלה, חיבור קל לאביזרים חיצוניים (דוגמת אוזניות), מסכי מגע צבעוניים (בחלק מהדגמים), תאימות למערכות מיקרוסופט משלימות וגם למערכות ממתחרותיה של מיקרוסופט.

 

  1. מה נדרש לבדוק ברכישת טלפון IP חכם למשרד?

  • תאימות מלאה לתקן SIP. זה תנאי בסיסי מחייב לכל טלפון IP מכל סוג.
  • תמיכה מלאה בעברית (חובה, ברוב העסקים בישראל).
  • תאימות לסקייפ (או למערכת VoIP אחרת) – בכל מקום, שבו כבר נעשה או ייעשה בקרוב שימוש ב-Office 365 ובשירותי הענן של מיקרוסופט (או של כל חברה מתחרה).
  • מערכת אבטחה והגנה מלאה ומקיפה מובנית במרכזיה, או כשירות נלווה למרכזיה.
  • רמת שרידות והתאוששות מתקלות (או מאסון) מהירה.
  • יכולת הקלטת שיחות מובנית (דרישה רגולטורית, שכבר קיימת בתחומי פעילות עסקית רבים).
  • יכולות של Call Center בסיסיות עם ממשק CTI (נדרש בכל עסק המספק שירות ותמיכה טלפונית).
  • תמיכה ב"שיחות ועידה" מכל סוג לפי צרכי העסק.
  • יכולות של BI (ר"ת: Business Intelligence), כדי להפיק תועלת עסקית מהמרכזיה ויכולת ניתוח והסקת מסקנות מהתעבורה העוברת בה.
  • תאימות ומוכנות לטכנולוגיות טלפוניה חדשות (ובמיוחד טכנולוגית WebRTC).
  • חיבור לנתב שיחות (אם נתב השיחות אינו חלק מובנה במרכזיה).
  • חיבור קל ומהיר לשלוחות סלולריות בסמארטפון (וברשתות WiFi, היכן שיש).
  • תכונות נוספות הנדרשות לפי צרכים ספציפיים של העסק ועובדיו: אפשרות לחיבור ל-LDAP עסקי, יכולת חיבור ל-Outlook, אפשרות תמיכה מלאה ב"תקשורת אחודה" (Unified Communication-UC), תמיכה בצ'אט-בוט, אפשרות לזיהוי קולי (ולניתוב שיחות קולי), אפשרות תמיכה מלאה ב"עבודה קבוצתית", אפשרות לניהול עצמי בפורטל אינטרנטי, כולל ניהול יכולות המתקדמות דוגמת: Fax2Mail, העברת הודעות תא קולי למייל, ניהול קל של המספרים והתאים הקוליים של כל העובדים, פורטל אישי לכל עובד בשליטתו המלאה, חיבור קל לשירותים נוספים ומקבילים ולמערכות מקבילות דוגמת: מערכות פיקוח כניסה, מצלמות אבטחה, מערכות אבטחה אלקטרוניות, מערכות כיבוי אש וגילוי עשן, מערכות כריזה ועוד.

טלפוני IP התומכים ב- Skype for Business ו- Microsoft Teams

שורה תחתונה בתחום טלפוני IP חכמים לעסקים – Skype for Business ו-Teams:

 

רכישת פתרונות מתקדמים דוגמת טלפוני IP חכמים לעסקים ובדגש על המערכת החדשה: Microsoft Teams, שמחוברים לענן של מיקרוסופט (Microsoft Azure), כמו כל רכישה בעסק, דורשת בדיקה מוקדמת של צרכי העסק, מנהליו ועובדיו.

הפתרונות של שירותים עסקיים בענן זוכים כיום להצלחה רבה בשוק העולמי וגם בישראל. זאת, בגלל ההיקף הרחב של היכולות, שבעל העסק מקבל בחבילה אחת מקיפה, שתומכת באופן מלא בכל הצרכים, עם קישוריות מכל מכשיר קצה מכל מקום בארץ ובעולם.

אם בוחרים ספק שירות \ ספק תקשורת \ אינטגרטור לשירותים עסקיים בענן (אפשר לרכוש את השירות ישירות מהאתר של ספק שירותי הענן, ללא ספק שירות מקומי או אינטגרטור), יש לשקול גם את רמת האמינות של הספק \ אינטגרטור והאם אפשר לקבל ממנו אחריות ושירות ברמה נאותה (SLA), בלי להיות כבולים אליו לעולמים ב"חתונה קתולית".

 

בעת קבלת ההחלטה על רכישת טלפוני IP לעסק, יש לזכור, שהצרכים של משרד עורכי דין אינם דומים לצרכים של חנות רהיטים, רשת מרכולים, חברת הייטק, רשות מקומית, משרד של סוכני ביטוח ופיננסים, או של משרד רואי חשבון.

 

לכן נשאלות כאן השאלות:

מהו האתגר הכי משמעותי בעסק שלך, שאתה מאמין, שתוכל לפתור באמצעות טלפוני IP חכמים לעסקים: Microsoft Teams מבית אודיוקודס המחוברים לענן של מיקרוסופט?
 
אם יש לך כבר טלפוני IP חכמים לעסקים המחוברים לענן של מיקרוסופט, ממה אתה לא מרוצה מהמכשירים הללו? שתף אותנו.
 
איך אתה חושב, שאני יכול לעזור לך לבחור את טלפוני IP חכמים לעסקים המחוברים לענן, המתאימים לצרכיך?

Microsoft Teams | Full Introduction

 

השאר תגובה

פוסטים נוספים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
חיפוש באתר

איזו מרכזיית טלפון העסק שלך באמת צריך?שלא ימכרו לך ציוד מיותר!

לייעוץ טלפוני חינם ממהנדס מומחה ולקבלת הצעת מחיר - לחצו כאן

או התקשרו 077-812-3111

פוסטים אחרונים

View michael pinchas's profile on LinkedIn

קטגוריות